8/13/09

Pujada al Carlit des de Les Bulloses

Aquest matí em fet la que tinc entès és la muntanya més alta dels Pirineus Orientals (2921 metres). Em arrencat forts a la pujada, no em fet pràcticament parades ni em tirat massa fotos, el resultat ha estat per estar força satisfets, en 2 hores i 5 minuts ja em fet el cim quan el temps era de 3 hores 30 minuts segons les indicacions. La baixada ja ha estat una altre cosa, em aprofitat per fer gairebé totes les fotos i la volta per la banda dels llacs allargant molt la tornada.

Després de completar la fita que ens ocupa simplement faré unes recomanacions molt simples:

1. Si arribeu abans de les 7 del matí podreu pujar amb el cotxe fins a l'embassament de la bullosa i us estalviareu el bus i cues.

2. En qualsevol cas no aneu tard, de baixada em trobat un munt de gent.

3. A la tornada varieu el camí, val la pena. El millor és pujar pel dret i fer la tornada per la zona dels llacs (només cal que feu atenció als senyals, està força ben indicat).

4. Dosifiqueu la pujada (gairebé 1000 metres de desnivell) i manteniu un ritme. No és una ruta dura però té alguns trams força drets.

A sota us he penjat el passi de fotos de rigor però a més hi he inclòs les descripcions, gairebé totes son de baixada per el que us he dit abans i per que la llum era molt millor al baixar. També he penjat el mapa d'inici de ruta per si teniu algun dubte de com arribar-hi.








Mostra Les bullosa en un mapa més gran

1 comment:

Anonymous said...

Nou diari digital de Manresa i el Bages: Manresainfo.cat

contacte: manresainfo@manresainfo.cat
www.manresainfo.cat

Direcció comercial
-Manresainfo.cat-