8/2/09

Puigpedrós 2911: Des del refugi (2138)

Aquest mateix matí em fet una altre excursió apte per a qualsevol persona amb un estat de forma física normal. L'arrencada és des de el refugi de Malniu a 2138 metres i evidentment l'objectiu és el Puigpedrós a 2911 metres.

Trobo que la ruta té una mica de tot: El llac de Malniu que té unes mides considerables i un entorn esplèndid, un circ d'origen glaciar, un altiplà a 2800 metres que teniu a la imatge de l'esquerra i evidentment un pic amb vistes espectaculars a la Cerdanya, la Catalunya Nord i Andorra. Tot plegat i tirant un munt de fotos i fen moltes parades ho em fet en unes 4 hores mal contades, francament la travessa no té dificultats de cap mena, però tampoc es pot dir que sigui apte per tothom evidentment.

A continuació us penjo un passi de fotos de tota la ruta, unes quantes fotos de les principals etàpes de la pujadeta i un mapa de Meranges per si no sabeu com arribar-hi (un cop allà hi ha una pista d'uns 10 km que porta al refugi). Una guia de "luju" vaja






1. Estany de Malniu

De Puigpedrós Agost '09
2. Fauna Autòctona

De Puigpedrós Agost '09
3. Circ "glacial"

De Puigpedrós Agost '09
4. Circ des de dalt

De Puigpedrós Agost '09
5. Altiplà amb cim al fons

De Puigpedrós Agost '09
6. Cim

De Puigpedrós Agost '09



Mostra Ruta 26-04-09 en un mapa més gran


2 comments:

natalia said...

Fantàstiques fotos! el que més m'agradat es l'estany de Malniu, tinc la sort de coneixe'l i em sembla un lloc màgic.

nena said...

Una ascenció xulíssima. He tingut el plaer de fer-la aquest estiu i em va encantar.
Molt guapes les fotos.