6/20/09

Pujada al Puigmal

Aquest és una país de contrastos, sense anar més lluny des de Berga en 70 km en direcció sud s'arriba a Terrassa i en direcció nord a un lloc interessat.

Doncs bé avui a les 5:00 de la matinada em agafat el cotxe i en una hora ens em plantat al final de la carretera del Puigmal per la banda de l'alta Cerdanya. A partir d'aquí em fet un circuit de 3 hores amb un desnivell d'uns 1700 - 1800 metres acumulats, la part de l'ascensió ha estat per la via més llarga i espectacular i la tornada per una altre de molt més relaxada.

Els camins estan relativament ben indicats, només cal fer una mica d'atenció al principi, però el màxim que pot passar es que no pugeu per la vostre ruta preferida (la llarga o la més usual) ja que tots els camins porten al cim. Per arribar amb cotxe fins l'inici del camí s'han de seguir els senyals cap a Err Puigmal o cap a l'estació d'esqui , un cop allà seguir carretera amunt fins que s'acabi, així de senzill.

Us penjo a continuació una presentació de diapos, per veure l'àlbum hi feu click a sobre o simplement feu click AQUÍ

La Ruta per Etapes

1. Una 1/2 hora caminat i ens trobem aquest ramat d'Isards (no es veuen tots ni de lluny)